مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: در ۴ ماهه نخست امسال، میزان تردد از پایانه مرزی بیله سوار، ۴۲ درصد افزایش داشته است.

لطف‌اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۴ ماهه گذشته حدود ۴۰ هزار نفر مسافر از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند، گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۸ هزار و۱۶۱ نفر مسافر تردد کرده بودند افزایش ۴۲ درصدی را شاهد هستیم.
مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار با اشاره به اینکه از این تعداد ۶۱۳ نفر ایرانی و ۳۹ هزار و۲۹۰ نفر نیز مسافران خارجی است، افزود: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده‌اند.
او در ۴ ماهه گذشته مسافران ورودی ایرانی را ۶۱۲ نفر برشمرد و گفت: در مدت یاد شده ۱۹ هزار و ۹۴۱ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله‌سوار شده‌اند.
بابایی در ۴ ماهه گذشته از افزایش ۴۸ درصدی ورود مسافران خارجی به مرز بیله‌سوار خبرداد و افزود: در مدت مشابه سال قبل ۱۳ هزار و ۴۹۰ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بود که در ۴ ماهه گذشته این رقم ۱۹ هزار و ۹۴۱ نفر مسافر است.
او همچنین در ۴ ماهه گذشته افزایش ۴۳ درصدی خروجی مسافران خارجی را از مرز بیله‌سوار یادآور شد و گفت: در ۴ ماهه گذشته ۱۹ هزار و ۳۴۹ نفر مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار خارج شده‌اند که در مدت مشابه سال قبل ۱۳ هزار و۵۴۸ نفر مسافر بود.
مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۴ ماهه گذشته به تردد ۵۱ هزار و ۳۸۹ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از مرز بیله‌سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۲۷ هزار و ۲۰۳ دستگاه وارد و ۲۴ هزار و ۱۸۶ دستگاه نیز از مرز بیله‌سوار خارج شده است.
بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۵۰ هزار و ۳۳۵ دستگاه کامیون و بیش از هزار دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند، افزود: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۷۲۵ دستگاه بود افزایش ۴۵ درصدی را شاهد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.