رئیس پلیس آگاهی استان قم از انهدام باند ۴ نفره سارقان احشام و کشف ۱۰ رأس گوسفند در سطح استان خبر داد.

سرهنگ جعفر عباسعلی پور امروز در گفتگو با خبرنگاران از دستگیری باند سارقان احشام در قم خبر داد و در اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت ۱۰ رأس گوسفند، باعث شد تا موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قم قرار گیرد. 

وی افزود: کارآگاهان بلافاصله بررسی‌های خود را در خصوص این پرونده آغاز و متوجه شدند سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی نیسان به محل سرقت عزیمت و بدون هیچ‌گونه تخریبی اقدام به سرقت ۱۰ رأس گوسفند نموده‌اند.

عباسعلی پور ادامه داد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شد سارقان ۴ نفر بودند و ساعاتی بعد از انجام سرقت، احشام مسروقه را به شهرک دام شهر قم جابه‌جا و به یک نفر مال‌خر می‌فروختند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: کارآگاهان با تعامل و هماهنگی مطلوب با دستگاه قضائی موفق شدند متهم اصلی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند. 

عباسعلی پور بیان کرد: در بازجویی۴ پلیس به‌عمل‌آمده متهم به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت سرقت احشام را با همدستی فرزندش و فردی به‌عنوان راننده خودرو و نیز یک نفر کارگر دراین‌خصوص انجام داده‌اند. 

رئیس پلیس آگاهی استان قم ابراز داشت: در ادامه متهمان دیگر به همراه مال‌خر مربوطه در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند که مال‌خر مذکور اعتراف کرد مبلغ یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال بابت خرید احشام مسروقه به سارقان پرداخت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار