معاون استاندار قم گفت: تا به امروز ۱۲۰ مجوز برپایی موکب قمی و ۱۷ موکب اتباع مقیم قم برای حضور در پیاده‌روی اربعین صادر شده است.

حجت‌الاسلام حسینی مقدم در جلسه ستاد اربعین استان قم گفت: امروز شاهد تعامل خوبی میان کمیته‌های ستاد اربعین استان هستیم و آنها همدیگر را هم‌پوشانی می‌کنند. 

معاون استاندار قم با اشاره به جایگاه استان در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بیان کرد: براساس آخرین آمار استان قم رتبه دوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در کشور را به خود اختصاص داده است. 

حسینی مقدم با اشاره به حضور موکب‌های خدمت‌رسانی استان قم در ایام اربعین عنوان کرد: تا به امروز ۱۲۰ مجوز برپایی موکب قمی و ۱۷ موکب اتباع مقیم قم جهت حضور در پیاده‌روی اربعین صادر شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم تصریح کرد: در ستاد اربعین استان برنامه‌ها مجدانه و منظم درحال برگزاری هستند و جلسات هماهنگی کمیته‌ها هر هفته درحال برگزاری است. 

معاون استاندار قم تاکید کرد: همه دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان مکلف هستند همه ظرفیت و امکانات خود را برای تسهیل سفر زائرین پای کار بیاورند. در اجرای برنامه‌های ستاد اربعین باید در کنار مردم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار