استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وقتی این میزان قهرمان و ورزشکار مدال آور کنار هم وجود دارند، نشان دهنده پویایی ورزش سیستان و بلوچستان است.

محمد کرمی در جمع قهرمانان و مدال آوران ملی و بین‌المللی استان اظهار داشت:گام‌های بسیاری خوبی در ورزش استان برداشته شده است، همانطور که در بحث‌های اقتصادی، اجتماعی و گردشگری پیشرفت داشته‌ایم، حوزه ورزش و جوانان نیز از این پیشرفت‌ها بی‌نصیب نمانده است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه گذاری در ورزش، تاثیر مستقیم بر سایر حوزه‌ها خواهد گذاشت و از این طریق می‌توان ظرفیت‌ها و چهره واقعی استان را معرفی کرد.

وی ادامه داد: باید بخش خصوصی و کارخانجات به عنوان اسپانسر به کمک تیم‌های ورزشی بیایند و از ظرفیت‌های قهرمانی استان حمایت کنند.

کرمی تصریح کرد: شروع ورزش قهرمانی و همگانی باید از آموزش و پرورش باشد و در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان با هم برنامه ریزی کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بزرگترین آب شیرین کن ایران در خشکی و همچنین معادن طلا و مس را در استان داریم. ورزشکاران و قهرمانان حتما بازدیدی از این ظرفیت‌ها داشته باشند و ببینند فعل خواستن یعنی همین که وسط بیابان با قدرت الهی و پشتکار فرزندان این مرز و بوم چگونه رقم خورده است.

 لازم به ذکر است؛ در این مراسم از ۲۰ قهرمان مدال آور ارزشمند ملی و بین المللی استان و همچنین ۵ بانوی تاثیرگذار در توسعه ورزش قهرمانی و همگانی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان تجلیل بعمل آمد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار