توسعه ظرفیت خدمات شهری و جایگزینی خودرو‌های جدید و کاهش عمر ناوگان ماشین آلات بخش شهری مشهد در دستور کار تراکتورسازی ایران است.

 هیئتی از شهرداری و شورای شهر و مدیران شهرداری مشهد برای تامین انواع خودرو‌های خدمات شهری مشهد بازدیدی از خطوط مختلف تولید گروه صنعتی تراکتورسازی ایران داشتند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به‌منظور توسعه ظرفیت خدمات شهری و مکانیزه کردن این بخش و جایگزینی خودرو‌های جدید و کاهش عمر ناوگان ماشین آلات بخش شهری مشهد این بازدید صورت‌گرفته است.

 یعقوبی با اشاره به اینکه عمر ناوگان خدمات شهری در مشهد برای پیمانکاران حمل زباله هفت سال تعریف شده اما عمر ناوگان خودرو‌های سازمان پسماند‌ها بین ۱۵ تا ۱۷ سال است افزود: به منظور نوسازی ناوگان بخش خاک و نخاله به دلیل بالابودن عمر ماشین آنلات این بخش تامین جاروب و همچنین خودرو‌های تخصصی در سازمان مدیریت پسماند به‌عنوان پشتیبانی‌کننده پیمانکاران خدمات شهری پسماند مشهد نیازمند همکاری واحد‌هایی مانند تراکتورسازی می‌باشیم.

وی ضمن یادآوری جایگاه شهر مشهد به‌عنوان مرکز زیارتی با زائران داخلی و خارجی تاکید کرد: این شهر به‌عنوان پیشانی مرکز زیارتی کشور از جایگاه شهری عالی برخوردار است و شهرداری مشهد همراه برای ارائه خدمات بهینه و بروز به زوار در تلاش است و بازدید‌های و رایزنی برای همکاری با مجموعه‌های مانند تراکتورسازی در برنامه‌های کاری شهرداری مشهد قرار دارد.

یعقوبی جایگاه تراکتورسازی به لحاظ یک نشان ملی را در تامین نیاز‌های شهری و اقدامات نوینی که انجام داده بسیار مهم دانست و اظهار کرد: نیاز‌های شهرداری مشهد در بخش فنی متنوع است و تراکتورسازی و زیرمجموعه‌های آن از جمله شرکت خودروسازان این گروه صنعتی با توجه به سبقه و اقدامات نوین و پشتوانه‌ای که دارد مطمئناً در تامین نیاز‌های شهر مشهد بهترین همراه و همکار خواهند بود.

وی همراهی برای تامین نیاز‌های شهرداری‌ها بخصوص در مسائل مالی و اقداماتی راهکار‌هایی که در این بخش اندیشیده شده خدمات پس از فروش همچنین تیم تخصصی و فنی که در این گروه صنعتی گردآوری شده ما را در استفاده از ظرفیت‌های شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان برای تامین ماشین‌آلات بخش خدمات شهری به خصوص خودرو‌های سازمان آتش‌نشانی و سازمان پسماند‌ها که در سایر شهر‌ها نیز توزیع و استفاده شده راغب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.