خطیب نماز جمعه تبریز با بیان اینکه خون خواهی شهید اسماعیل هنیه وظیفه ما است گفت:امیدواریم بزودی شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین روشن تن در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: شیرینی تحلیف ریاست جمهوری چهاردهم با شهادت فرمانده جبهه مقاومت شهیداسماعیل هنیه در کام ملت ایران اسلامی و آزادگان عالم تلخ شد اما مسئله شهادت در خاندان هنیه یک مسئله جدید نیست و این خاندان بیش از ۶۰ شهید را در راه مقاومت تقدیم کرده است.

وی افزود: شهادت برای این خاندان کرامت است و امروز جبهه مقاومت شعار همیشگی شیعیان سیدالشهدا را با صدای بلند سر می‌دهند.

وی با اشاره به تنفیذ ریاست جمهوری چهاردهم توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری پس از تنفیذ معیار‌های بسیار مهمی برای وزرا و کارآمدی دولت چهاردهم بیان کردند که بر اساس گفته‌ ایشان کسی باید میدان دار باشد که امین، متدین، از بن دندان معتقد به نظام اسلامی، دارای ایمان، امید به آینده، نگاه مثبت به افق، پاکدست و صادق باشد.

حجت الاسلام والمسلمین روشن تن تاکید کرد: این معیار‌ها راهگشای نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت چهاردهم است.

وی با اشاره به سالروز شهادت خلبان شهید بابایی گفت: شهید بابایی الگویی بزرگ برای جوانان، طلاب و دانشجویان در مبارزه با هوا‌های نفسانی است.

وی ادامه داد: بعد از ضایعه اسفناک از دست دادن امام جمعه محترم و محبوب تبریز مقام معظم رهبری در انتصاب شایسته‌ای یکی از فرزندان حوزوی این دیار و از دودمان خانواده شهیدان و رزمندگان حجت الاسلام  و المسلمین مطهری اصل را به عنوان امامت جمعه منصوب کردند.

خطیب نماز جمعه تبریز افزود: ضمن اعلام سپاس و قدردانی از محضر مقام عظمای ولایت همدلی و همراهی بیعت خود را با این انتصاب  خدمت حضرت آقا اعلام می‌کنیم  ودر تحقق منویات مقام معظم رهبری صادقانه از جان و دل به امام جمعه تبریز کمک می‌کنیم.

برچسب ها: امام جمعه ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.