امام جمعه تبریز در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

 در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
ضایعه شهادت مرد میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار صهیونسیتی جناب آقای اسماعیل هنیه که تاریخ پرافتخار جبهه مقاومت صحنه‌های فراموش نشدنی از مجاهدت‌های مخلصانه و شجاعانه اوست دل‌های ملت بزرگ ایران و فلسطین و همه مردمان آزادی خواه جهان را آکنده از غم و اندوهی جانگداز کرد.

خون پاک شهید هنیه و یکی از همراهان ایشان که خاک پاک ایران شهیدپرور را رنگین کرده سندی گویا و ماندگار از رسوایی رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل است که سالهاست ضعف و زبونی خود را با جنایت‌های هولناک و تاسف برانگیز آشکار ساخته است.

ملت بیدار و قهرمان ایران با تاسی امر ولی امرمسلیمن جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) با محکومیت جدی این حادثه تروریستی هم قسم با جهادگران خط سرخ مقاومت برای گرفتن انتقام از خون شهید هنیه و خانواده شهید ایشان و دیگر شهدای راه آزادی قدس شریف جامه رزم را محکم‌تر می‌بندند.

یقین می دانیم خون شهدای آزادی قدس شریف استواری جبهه مقاومت را بیشتر و مجاهدان با صلابت این جبهه را برای گرفتن انتقام خون ایشان مصمم‌تر می کند.

این شهادت پر افتخار را محضر رهبرمعظم و بزرگوار انقلاب اسلامی، ملت بزرگ و مقتدر ایران، ملت بیدار و آگاه فلسطین اشغالی خانواده محترم شهدا و ایثارگران و همه نیرو‌های محور مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و شادی روح سعید آن شهید والامقام و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.