نخستین دوره طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه هنر تبریز کار خود را آغاز کرد.

این دوره مهارت‌افزایی و توانمندسازی دانشجویان شاهد و ایثارگر شامل کارگاه‌های آموزشی مهارت در رشته‌های فنی و هنری می‌باشد که دانشجویان در پایان دوره در رشته‌ای که شرکت نموده‌اند صاحب مهارت اولیه خواهند شد و زمینه مهارتی و شغلی فراهم می‌شود تا دانشجو بتوانند در حین تحصیل یا پس از فراغت از تحصیل، کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کند.

دوره طرح ملی مهارت‌افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر برای اولین‌بار در تبریز طی ۱۰ روز و در دو بازه زمانی ۱۰ تا ۱۹ مردادماه ویژه دانشجویان پسر و ۱۹ تا ۲۸ مرداد ماه ویژه دانشجویان دختر برگزار خواهد شد و برگزاری دوره کاملاً رایگان بوده و هزینه طرح از طریق سازمان دانشجویان تأمین گردیده است.

این رویداد مهارت‌افزایی در ۳۰ رشته هنری و مهارتی از جمله قلم‌زنی، انگشتر سازی، پایه جواهرسازی، حکاکی فلز، میناکاری، تراش شیشه، نقاشی روی شیشه، آینه‌کاری، خاتم‌کاری، معرق چوب و منبت، مدل قالب سفال، کار با چرخ سفالگری، ساخت سفال، نقاشی روی کاشی و سفال، بافت فرش و گلیم، طراحی سنتی و... برگزار می‌شود و تمام امکانات رفاهی، آموزشی، اسکان، تفریحی و... برای شرکت‌کنندگان فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.