مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکونی آغاز به کار شده در فنوج ۴۰ درصد است و بزودی ۲۰۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مصطفی بیک مداح اظهار کرد: سهمیه شهرستان فنوج از محل اعتبارات مسکن روستایی سال ۱۴۰۲ تعداد ۸۳۳ واحد مسکن روستایی است که از این تعداد ۴۳۵ واحد آن انعقاد قرارداد شده و ۳۹۸ واحد نیز معرفی به بانک صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فونداسیون و دیوار چینی این واحد‌های مسکونی در حال انجام است، بیان کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی واحد‌های آغاز به کار شده خوب است که در یک طبقه و با زیر بنای ۵۴ متر مربع در حال ساخت است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تسهیلات این واحد‌ها سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که به صورت ضمانت زنجیره‌ای و با کارمزد پنج درصد به متقاضی ارائه می‌شود و طی تفاهم نامه کمیته امداد با بنیاد مسکن ۶ واحد کمیته امدادی از تسهیلات بلاعوض یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی نیز بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعداد ۱۰۰ نیروی بومی در این پروژه مشغول به کار هستند افزود: شاخص استانی مقاوم سازی مسکن روستایی ۴۶ درصد و این عدد به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان فنوج به ۷۵ درصد رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار