مدیرکل تامین اجتماعی قزوین گفت: میزان بدهی دانشگاه علوم پزشکی به تامین اجتماعی براساس بررسی‌های انجام شده از جهت حق بیمه و آرا محاکم قضایی بالغ بر ۲۷۵ میلیارد ریال است.

اورنگ شیخ بگلو مدیرکل تامین اجتماعی قزوین گفت: براساس اسناد ممیزی شده در معاونت خرید راهبردی مدیریت درمان، تا سال گذشته میزان بدهی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به تامین اجتماعی یک هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال بود.

وی ادامه داد: این در حالی است که میزان طلب تامین اجتماعی قزوین از دانشگاه علوم پزشکی برای بیماران تصادفی نیز ۱۳۵ میلیارد ریال است.

شیخ بگلو ادامه داد: مبلغ بدهی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به شرکت‌های دارویی سازمان تامین اجتماعی از جمله شرکت پخش هجرت ۶۵۰ میلیارد ریال، شرکت پخش اکسیر ۹۰ میلیارد ریال و شرکت دارو پخش ۴۱۰ میلیارد ریال و در مجموع هزار و ۱۵۰ میلیارد می‌باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین بیان کرد: در عین حال نیز تاکنون ۱۲۹ میلیارد و ۵۰۷ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال از سوی تامین اجتماعی استان به داروخانه‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی طرف قرارداد پرداخت شده است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قزوین با داشتن ۲ بیمارستان رازی قزوین و تاکستان، یک پلی کلینیک تخصصی (تاکستان)، بهره مندی از هفت مرکز درمانگاهی سطح استان و با داشتن حدود هزار و ۴۰۰ پرسنل به طور مستقیم به ارائه خدمات درمانی می‌پردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.