مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در این مراسم، ضمن قدردانی از همراهی مشترکان در ایام پیک بار امسال، گفت: پویش باانرژی، یکی از ابتکارات توانیر با هدف همراه کردن مشترکان در مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی برق بوده است.

محمدرضا سلاحی با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این پویش، گفت: در این پویش مشترکان طی ۲۱ هفته باید مصرف برق خود را در مقایسه با سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۵ درصد کاهش می‌دادند.

سلاحی با بیان اینکه، در مرحله نخست از این پویش، ۵ مشترک شرکت توزیع نیروی برق شیراز، مشمول دریافت جایزه شده‌اند، گفت: در این مرحله چهار مشترک هر یک به میزان یک میلیارد ریال و یک مشترک نیز که مدیر مدرسه در شیراز بود به واسطه فعالیت‌های فرهنگی مدیریت مصرف و اطلاع رسانی پویش با انرژی، ۵۰ میلیون ریال، به عنوان پاداش و جایزه همکاری در مدیریت مصرف انرژی، دریافت کردند.

مدیر عامل توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به برگزاری پویش "با انرژی" توسط شرکت توزیع برق شیراز ادامه داد: در این پویش، به همه مشترکانی که در طول فصل تابستان نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش مصرف داشته باشند، به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

او همچنین از برگزاری قرعه‌کشی سه دستگاه خودروی سواری خودکار میان مشترکان کم مصرف خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این، ده‌ها جایزه نقدی ۱۰۰ میلیونی، ۱۰ میلیونی و یک میلیونی و همچنین هزاران بسته اینترنتی به مشترکانی که در این پویش شرکت کرده اند و ۱۵ درصد کاهش مصرف داشته باشند، تعلق خواهد گرفت.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز در پایان با اشاره به اعمال بیش از ۴۱ میلیارد تومان تخفیف در صورت حساب‌های مشترکان کم‌مصرف، از همه مردم فهیم شیراز خواست تا با مدیریت مصرف برق در ساعات پیک مصرف، به پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی‌ها کمک کنند.

در این مراسم اقایان خسرو هاشمی، کمال آبادیان، نعمت اله خشنود و سرکار خانم سکینه طایی زاده هر یک مبلغ یک میلیارد ریال (صد میلیون تومان) و مدیر مدرسه سرکار خانم انسیه شکیبا مبلغ ۵۰ میلیون ریال به عنوان جایزه دریافت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار