مسئول مرکز ایثارگران سپاه فجر استان فارس گفت: به مناسبت شناسایی چهار شهید مدفون در شیراز، روز پنج شنبه میزبان خانواده این شهیدان هستیم.

سهراب مظلوم رضایی در خصوص شناسایی شهدای گمنام دفاع مقدس، گفت: تعدادی از شهدای گمنام که قبل از سال ۸۴ در استان فارس دفن شده بودند به واسطه نمونه‌برداری‌هایی که از پیکر این شهدا گرفته شده بود، الحمدالله در سال گذشته پیکر ۷ شهید شناسایی شد.

وی ادامه داد: مقرر شد اداره ایثارگران سپاه، این خبر را به خانواده شهدا اطلاع رسانی کنند و برنامه‌ای مختص این عزیزان در فارس اجرا شود.

مظلوم رضایی بیان کرد: شهید «علی معروف خانی» از استان زنجان بعد از ۴۲ سال، شهید «علی رضایی» از استان گلستان که در سال ۶۳ به شهادت رسید، شهید «علی زراعت حرفه» از استان کرمان که در سال ۶۲ به شهادت رسیده بودند، در دالرحمه شیراز دفن شده اند.

او ادامه داد: شهید «عباس رهبری» از تهران که در سال ۶۶ شهید و قبل از سال ۷۷ در گلزار شهدای دالرحمه دفن شد، شهید «ابراهیم آقایی» در سال ۶۰ در منطقه چذابه به شهادت رسید و ۴۲ سال است که این شهید بزرگوار در گلزار شهدای شهرستان سپیدان دفن شده است، شهید «هوشنگ خوش خبر» از استان تهران که در شهرستان جهرم به خاک سپرده شد، شهید «ابراهیم سیاه کویی» از استان کرمان که در شهرستان مرودشت دفن شده است، از دیگر شهدا هستند.

مسئول مرکز ایثارگران سپاه فجر استان فارس اظهار کرد: در روز پنج شنبه، میزبان خانواده چهار شهید مدفون در شیراز هستیم و صبح این روز ساعت ۱۰:۳۰ مراسم استقبال از این خانواده‌ها در حرم شاهچراغ انجام می‌شود و عصر پنج شنبه برنامه دعای کمیل برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار