مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از آیین کلنگ زنی احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری در شهرستان سروستان خبر داد.

طی مراسمی روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه، با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس، فرماندار و مدیران سروستان، عملیات احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در این شهرستان کلنگ زنی شد. 

حسین درویشی در مراسم آیین کلنگ زنی احداث پایگاه امداد ونجات جاده‌ای در شهرستان سروستان بیان کرد: این پایگاه در کیلومتر ۴۵ جاده شیراز به سروستان با زیربنای۴۰۰ مترمربع در دو طبقه شامل فضای پایگاه امداد و نجات و اسکان اضطراری ساخته خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: شهرستان سروستان در ۷۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد که با توجه به نیاز شهرستان به پایگاه امداد ونجات جاده‌ای و نبود پایگاه، این طرح میتواند به امدادرسانی در زمان حوادث جاده‌ای و ... در این منطقه کمک شایانی داشته باشد.

درویشی در ادامه تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان فارس از امکانات و تجهیزات امدادی لازم برای خدمت رسانی به هموطنان در زمان وقوع حوادث برخوردار است که در زمینه توسعه امکانات و تجهیزات، این سازمان تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا امدادگران و نجاتگران از این امکانات برای ارائه هرچه بهتر و سریعتر خدمت به مردم بهره گیرند.
 
او افزود: اهدا زمین و ساخت این پایگاه توسط خانواده اسماعیلی خیر نیک اندیش سروستانی صورت پذیرفته که اعتبار ساخت این پایگاه ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار