مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) از برنامه‌ریزی برای تملک ۳۸ مغازه در فاز نخست از تملکات ۶۴ مغازه داخل گیت امنیتی حرم مطهر خبر داد.

علیرضا خاکی،مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به برنامه‌ریزی برای تملک مغازه‌های داخل گیت امنیتی حرم مطهر اظهار داشت: ۶۴ مغازه در این راستا در دستور کار تملک قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۳۸ مغازه در فاز نخست جنب صحن اتابکی مورد تملک قرار می‌گیرد، ابراز کرد: تلاش شده تا قیمت‌گذاری عادلانه باشد و علیرغم ابلاغ ماده ۸، در تلاشیم تا با توافق با مالکین تملکات انجام شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) یکی از پروژه‌های مهم اطراف حرم مطهر را پروژه ضلع شرقی با بیش از ۲۳۰۰ میلیارد تومان مشارکت بخش خصوصی دانست و افزود: ۱۶ پلاک در مجاور این طرح بزرگ وجود دارد که فضای نامناسب شهری ایجاد کرده است که با مصوبه ستاد بازآفرینی، کار تملک آن آغاز شده است.

وی یکی دیگر از پروژه‌های مهم سازمان بهسازی را انجام مطالعات شهرسازی در ضلع جنوبی حرم مطهر برشمرد و خاطرنشان کرد: مطالعات این طرح از شبستان تا چهارراه شهدا، حجتیه و باغ‌راه بهار آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار