دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری و صدور کیفرخواست سارق و مالخران دوچرخه‌های مجتمع‌های مسکونی در قم خبر داد.

 دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به دستگیری و صدور کیفرخواست سارقان و مالخران دوچرخه‌های مجتمع‌های مسکونی در قم گفت: این سارقان غیر بومی بیش از صد دوچرخه را از پارکینگ مجتمع‌های مسکونی، معابر و منازل به سرقت برده و به بهای کمی به مالخران می‌فروختند.

حجت الاسلام والمسلمین غریب با بیان اینکه با وصول گزارش‌های متعدد سرقت دوچرخه تحقیقات در شعبه دوم دادستانی قم آغاز شد گفت: با رصد پلیس آگاهی استان و دستورات مقام قضایی این سارق سابقه دار غیربومی طی یک قرار صوری با مالخر در اردیبهشت ماه سال جاری دستگیر و در گوشی آنها تصاویر و مشخصات دوچرخه‌های سرقتی یافت شد.

این مقام قضایی در تشریح نحوه این سرقت‌ها اظهار داشت: متهم با ورود به مجتمع‌های مسکونی و بریدن قفل دوچرخه‌های موجود در انباری و پارکینگ آپارتمان ها، با خون سردی کامل سوار بر دوچرخه شده و رکاب زنان از مجتمع خارج و آنها را به سرقت می‌برد.

وی محله‌های پردیسان، فراشاهی و باجک را از محل‌هایی برشمرد که بیشترین سرقت دوچرخه در آن رخ داده است و خاطر نشان کرد: ۳ مالخر در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند که یکی از این مالخر‌ها زیر ۱۵ سال سن دارد.

دادستان قم با هشدار به مدیران اجرایی و هیئت‌های مدیره ساختمان‌ها در خصوص تامین امنیت مجتمع‌های مسکونی و دقت در تردد افراد ناشناس، از مردم خواست نسبت به مراقبت مطمئن از اموال و دارایی‌های خود در معابر و اماکن عمومی اهتمام ویژه ورزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار