مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از نصب، مرمت و تعویض تابلو و علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان در سال جاری با هدف ارتقا سطح ایمنی و سهولت تردد وسایل نقلیه و کاهش تصادفات خبر داد.

سید زاهدین چشمه خاور اظهار کرد: راه‌های ارتباطی استان مرزی ایلام با توجه به تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه‌های پرترافیک کشور محسوب شده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده‌ای در این استان پدید آورده است.

وی افزود: طی سال گذشته نزدیک به ۵۰ کیلومتر روشنایی تونل ها، ۱۹۵ چراغ چشمک زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد تابلو و علائم ایمنی در سطح راه‌های استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: امسال هم بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، عملیات اجرایی نصب ۲ هزار تابلو در سطح جاده‌های استان با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

چشمه خاور بیان کرد: همچنین طی سال گذشته نصب ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی، نصب ۹ برج نوری و ۱۱۸ مورد ایمن سازی پل و دماغه پل با نصب گاردریل در سطح راه‌های استان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.