مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با بهره برداری از مخزن هزار متر مکعبی روستای زرانگوش شهرستان بدره، آب پایدار ۵۴۲ مشترک این روستا تامین می شود.

محمد محمدی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برای رفع مشکل افت فشار و تامین آب پایدار روستای زرانگوش شهرستان بدره، اظهار کرد: مخزن قدیمی روستای زرانگوش به حجم سه هزار متر مکعب با توجه به رشد جمعیت روستا، جوابگوی جمعیت روستا نبود و بر این اساس ساخت مخزن آب هزار متر مکعبی در این روستا با اعتباری در حدود ۶۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات مربوط به مناطق دچار تنش آبی، در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این مخزن بتنی بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت تامین اعتبار تا شهریور ماه سال جاری و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: با بهره برداری از این مخزن، ۵۴۲ مشترک روستای زرانگوش با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۱۶۸ نفر تحت پوشش آب پایدار قرار می گیرند.

محمدی خاطرنشان کرد: خدمت بی منت افتخار مجموعه آبفای استان است که تلاش می کنیم در این راستا خدماتی در خور شان مردم استان ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.