رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم از تخصیص ۶۵ میلیارد تومان اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در سفر اول ریاست جمهوری برای تکمیل چند طرح خبر داد.

 جواد شاکر آرانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گفت: از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و در راستای سفر اول ریاست جمهوری به استان قم، ۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای استان قم تخصیص یافت که این اعتبار در زمینه تکمیل دو سالن ورزشی، یک مدرسه و تعریض جاده قدیمی قم- کاشان هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد:در سفر دوم رئیس جمهور هم این اعتبار ۵ برابر شده و به رقم ۵۶۰ میلیارد تومان رسیده که قرار است در ۲۹ طرح هزینه شود.

 استاندار هم بر استفاده از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارتخانه نفت برای رفع معضل ریز گرد‌های قم تاکید کرد و گفت: با هدف حفظ محیط زیست و کاهش بار ریز گرد‌ها بر شهر قم می‌توان از ظرفیت شرکت‌های گازی و نفتی مستقر در منطقه سراجه به عنوان یکی از کانون‌های ریز گرد قم بهره برد.

سید محمد آقا میری بر ضرورت پیگیری تامین اعتبارات ملی توسط مدیران استان گفت: با پیگیری و تامین اعتبار طرح‌های استانی از محل اعتبارات ملی می‌توان کمبود بودجه و اعتبارات طرح‌ها را در استان جبران کرد. 

وی همچنین بر توسعه صنایع بر اساس اقلیم استان تاکید کرد و گفت: ضرورتی ندارد در قم صنایع سنگین و آب بر راه اندازی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار