رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم با تاکید بر اهمیت ارتقای زیرساخت‌های شهرستان تازه تاسیس کهک، گفت: اعتبارات و بودجه‌های کهک امسال نسبت به سال گذشته ۲.۵ برابر شده‌است.

جواد شاکرآرانی گفت: طی سه سال گذشته در قالب سفر‌های مدیران استانی به شهرستان‌ها و شهر‌های استان، اعتبارات خوبی جهت ارتقای زیرساخت‌ها و پاسخگویی به مطالبات عمومی پیش بینی شده‌است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم به برگزاری اولین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری کهک اشاره کرد و افزود: در این جلسه بودجه ۱۰۱ میلیارد تومانی در قالب هشت فصل بودجه مختلف توزیع اعتبار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم، گفت: این بودجه در قالب هشت فصل امور عمومی، انرژی، حمل و نقل، دین و مذهب، خدمات شهری، آب و درمان، بهداشت و درمان تصویب شده‌است.

شاکر آرانی همچنین از فرصت یک ماهه دستگاه‌های اجرایی برای مبادله‌نامه و آغاز اجرای سریع پروژه‌ها خبر داد و گفت: اولویت در تخصیص بودجه اولیه با پروژه‌هایی است که در سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم با اشاره به افزایش ۲.۵ اعتباری شهرستانی که در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته، اظهار امیدواری کرد تخصیص این اعتبارات گامی مهم در جهت توسعه و آبادانی این شهرستان و شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در سال‌های آینده باشند.

کهک در فاصله ۳۰ کیلومتری مرکز شهر قم واقع شده و دو بخش مرکزی و فردو و دارای ۱۸ روستاست که ۱۰ روستای آن جزء بخش مرکزی و هشت روستا نیز جزء بخش فردو است.

تمام روستا‌های شهرستان کهک دارای سکنه و شورا و دهیاری است.

جمعیت ثابت این شهرستان حدود ۴۰ هزار نفر و جمعیت شناور و متغیر آن بیش از ۸۰ هزار نفر برآورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار