نماینده مجلس گفت: مجلس وظیفه دارد تا به دولت برای رسیدن به موفقیت کمک کند چون توفیق رئیس‌جمهور توفیق همه مردم و نظام است.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره نکاتی که رهبر انقلاب درباره رای اعتماد به وزرا مطرح کردند، گفت: رهبر انقلاب برای مجلس و رئیس‌جمهور منتخب نکاتی را که باید در معرفی وزرا اعمال شود را تبیین کردند. 

وی اظهار کرد: رهبر انقلاب نفرمودند به همه وزرای پیشنهادی رای اعتماد دهید، اما باید کاری کنیم تا دولت موفق باشد بنابراین وظیفه اول این است که نگاه مثبت داشته باشیم و رئیس‌جمهور به وقت کابینه خود را معرفی کند و کارش را شروع کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار کرد: رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور منتخب گفتند کسی که قرار است به‌عنوان وزیر به مجلس معرفی شود تا میدان‌دار باشد باید مومن، انقلابی، کارآمد و کارنامه خوب داشته باشد لذا با این مولفه‌ها هم تکلیف دولت و هم تکلیف مجلس مشخص است.

فیاضی بیان کرد: در عین اینکه نگاه ما پرسشگرانه است، اما می‌توانیم به کمک دولت بیاییم لذا فرمایشات رهبر انقلاب هم برای مجلس و هم برای آقای پزشکیان بسیار راهگشا بوده است.   

وی گفت: مجلس وظیفه حمایت از دولت را دارد و باید کمک کند که دولت موفق شود چون توفیق رئیس‌جمهور توفیق همه مردم و نظام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار