سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری گفت: مهم‌ترین ابزار استفاده از موقعیت جغرافیایی کشور بحث راه‌هاست.

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در آیین افتتاح همزمان طرح‌های راه و شهرسازی اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهیدمان به درستی بحث توسعه حمل و نقل در کشور را بستر اصلی توسعه کشور تشخیص دادند. ما کشوری پهناور هستیم و کشوری هستیم که با حداقل ۱۵ کشور همسایه در ارتباط بوده‌ایم و این ظرفیت بزرگی است.

وی ادامه داد: ما در ۱۰ سال پیش از دولت سیزدهم در بخش‌های توسعه‌ای کشور دچار نقص جدی بودیم. مسیری که توسط رئیس‌جمهور شهیدمان انتخاب شد مسیر درستی بود و رهبری نیز با عنایت به این موضوع توجه کردند.

مخبر گفت: افتتاح امروز اتفاق مهمی است. این که فرودگاه ایلام افتتاح می‌شود حرکتی بزرگ و سایر افتتاح‌ها نیز به همین شکل است و این کار‌ها اگر به سر انجام  نمی‌رسید حتما باعث زحمت برای مردم ما می‌شد. همه امکاناتی که در حال افتتاح است برای آسان کردن شرایط برای مردم است.

وی افزود: نگرانی‌ها و مشکلات حل شده و امیدواریم این مسیری که برای توسعه بستر متوازن کشور فراهم شده به مسیری درست برود. اساسی‌ترین نیاز استفاده از ظرفیت کشور‌های اطرافمان همین موضوع حمل و نقل است و امیدواریم در دولت جدید این اقدامات ادامه پیدا کند و ما هم برای کمک به دولت آینده همه جوره آماده هستیم.

سرپرست ریاست جمهوری گفت: یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم این است که حالا که به اتمام این دولت نزدیک شده‌ایم همه ارکان دولت به بهترین شکل و در حال ادامه مسیر و خدمات خود هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
بورس را درست کردید کافیه دیگه بذارید بقیه دست نخورده بمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
ان خودش بلده و در برنامه هاش گفت دولت شماها چه کرد برای راهها
Finland
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
مثلا شماها دنبال کردید به کجا رسیدید پروژه شیراز داراب از احمدی نژاد شروع شد هنوز تمام نشده، یعنی مناقصه بدهید دست پیمانکار 3 ساله برات میاره بالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
خواهشا هر چه زودتر برید / هی برا دولت بعدی نسخه نپیچید
آخرین اخبار