مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: ۵۰ هزار متر مربع فرش سجاده‌ای برای نمازخانه ۲۰ مدرسه در قم با کمک ۶ میلیارد تومانی خیران تامین شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در جلسه شورای اقامه نماز استان با بیان اینکه شرکت مسئولان و معتمدین جامعه در نماز جماعت ارزشمند و نشان از تبیین علمی توجه به این فریضه واجب را دارد گفت: اشکار شدن حق، کمرنگ شدن آسیب‌ها، شبهات و شایعات از برکات اقامه نماز در ادارات، دستگاه‌ها، مراکز فرهنگی و عمومی است که باید الزامات برپایی نماز از سوی مسئولان به نحو احسن اجرا شود. 

آیت الله سعیدی با اشاره به وضعیت خوب مساجد بین راهی گفت: با توجه به اینکه افراد متعدد و متنوع از لحاظ قومیت و فرهنگ از مساجد بین راهی استفاده می‌کنند، تجهیزات رفاهی مساجد و حضور خانه عالم کنار آن می‌تواند عامل رونق برپایی نماز جماعت در این مساجد شود. 

سیدمحمدآقامیری استاندار قم نیز در ادامه این جلسه بر توجه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی برپایی نماز جماعت و برنامه‌های فرهنگی با محوریت نماز در ادارات تاکید کرد.

تامین ۵۰ هزار متر مربع فرش سجاده‌ای برای نمازخانه مدارس قم

مدیر ستاد اقامه نماز استان نیز از پیش بینی ۲۸ هزار امام جماعت برای سال تحصیلی جدید در سراسر کشور خبر داد و افزود: از این تعداد بیش از هزار نفر در مدارس استان قم اقامه نماز خواهند داشت.

وی به تجهیز ۲۰ مدرسه استان به فرش سجاده‌ای به متراژ ۵۰ هزار متر مربع برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: تامین اعتبار ۶ میلیارد تومانی این خرید از سوی خیرین استان انجام شده است. 

حجت الاسلام عرب‌پور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان بر اساس ۲۰ برنامه در جهت اقامه نماز و ترویج آن در بین کارمندان دستگاه‌های استان را در این جلسه اعلام کرد و گفت: ۲۱ دستگاه رتبه برتر،۲۷ دستگاه رتبه قابل قبول و ۳۰ دستگاه هم رتبه پایین کسب کردند.

وی در پایان از پوشش رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز قم از پخش نماز ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی محرم امسال قدردانی کرد.

 

برچسب ها: مدارس قم ، اقامه نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار