مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با قطع انشعاب غیرمجاز آب یک مجتمع صنعتی در بخش بیلوار شهرستان کرمانشاه، مشکل قطعی آب بیش از ۱۴ روستا با بیش از یک هزار و ۵۰۰ خانوار مرتفع شد.

رضا داودی، مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : پس از مراجعه تعدادی از اهالی روستا‌های مجتمع آبرسانی رازیان به امور آبفای منطقه ۴ مبنی بر قطعی آب در روستا‌های تحت پوشش این مجتمع طی چند روز اخیر، بلافاصله این امور نسبت به پایش مخازن و تأسیسات آبرسانی اقدام کرد. پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که علت اصلی این مشکل، وجود انشعابات غیرمجاز در مسیر خط انتقال آب به ایستگاه پمپاژ و سه مخزن اصلی بین راهی است.

وی افزود: پس از ارائه گزارش به این معاونت، اکیپ برخورد با انشعابات غیرمجاز به محل اعزام و محرز شد که یک واحد صنعتی با استفاده از انشعاب غیرمجاز در مسیر خط انتقال آب، موجب بروز مشکلات فراوانی برای شرکت آبفا و اهالی روستا‌های بخش بیلوار شده بود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: با قطع انشعاب غیرمجاز آب این مجتمع صنعتی در بخش بیلوار، مشکل قطعی آب بیش از ۱۴ روستا با بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار در مجتمع آبرسانی «رازیان» مرتفع شد و مشکل پیش آمده مرتفع و آب جهت توزیع بین روستا‌ها وارد مخازن شد.

وی تصریح کرد: با توجه به پراکندگی روستاها، طول خط انتقال و شبکه توزیع آب و عدم امکان پایش مستمر از تمامی خطوط انتقال آب توسط پرسنل این شرکت، احتمال وجود و یا وصل مجدد انشعابات غیرمجاز آب و بروز مشکلات بعدی وجود دارد، لذا از مردم شریف روستا‌ها درخواست می‌شود؛ به محض مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ (حوادث و اتفاقات آبفا استان کرمانشاه) به اطلاع همکاران ما برسانند تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت پذیرد.

داودی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی اعظم پور فرمانده انتظامی پاسگاه بخش بیلوار جهت اعزام نیرو در زمان اجرای عملیات شناسایی و قطع انشعاب غیرمجاز آب، خاطرنشان کرد: پرونده تخلف این مجتمع صنعتی برای اقدامات قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

وی تأکید کرد: عملیات شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز آب در سطح روستا‌های شهرستان کرمانشاه بطور جدی و مستمر در دستور کار امور آبفا منطقه ۴ قرار دارد و این معاونت با توجه به اهمیت توزیع عادلانه آب بین مشترکین و ارائه خدمات مطلوب به روستائیان، با اعزام اکیپ برخورد با انشعابات غیرمجاز به روستا‌ها و ارجاع پرونده‌های متخلفین به دستگاه قضایی، با امور آبفا منطقه ۴ شهرستان کرمانشاه همکاری ویژه‌ای را خواهد داشت .

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.