مسئول انجمن ورزش‌های هوایی استان کرمانشاه گفت: مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور در رشته کراس کانتری (مسافت) در سایت ویس قرنی کرمانشاه در حال برگزاری است.

محمدرضا نقدی مسئول انجمن ورزش‌های هوایی استان کرمانشاه با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری مسابقات پاراگلایدر قهرمانی کشور، گفت : این مسابقات هم اکنون در سایت ویس قرنی در حال برگزاری است و تا هشتم مرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۱۵۰ نفر از بهترین خلبانان پاراگلایدر ایران حضور پیدا کرده‌اند که شش نفر از این خلبانان کرمانشاهی هستند. 

مسئول انجمن ورزش‌های هوایی کرمانشاه تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها هر روز از ساعت ۱۲:۳۰ تیک آف خود را در سایت ویس قرنی آغاز خواهند کرد و پس از رسیدن به اهداف تعیین شده، تا ساعت ۱۷ عصر مسابقه را به پایان می‌رسانند. 

وی تاکید کرد: با توجه به هدف‌های تعیین شده برای خلبانان، هر شرکت کننده معمولا روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ کیلومتر پیمایش مسافت دارد. 

نقدی به شرایط مساعد سایت ویس قرنی برای برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: سایت ویس قرنی یکی از بهترین سایت‌های پاراگلایدر در دنیاست که تاکنون تمام رکورد‌های آسیا و ایران در این رشته در این سایت زده شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.