دکتر محمد علی گل، پزشک قمی در راستای خدمت به افرادی که با ترک سیگار مشکل دارند، آماده ارائه خدمات ترک سیگار به صورت کاملاً رایگان است.

دکتر محمد  علی گل، عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم و مدیر اجرایی جمعیت مبارزه با دخانیات در قم، در راستای مسئولیت اجتماعی خود به عنوان یک عضو هیئت علمی دانشگاه، و در راستای خدمت به هموطنانی که با ترک سیگار مشکل دارند، آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی ترک سیگار به صورت کاملاً رایگان است.

دکتر علی گل می گوید:بیش از ۷ سال فعالیت و تجربه تخصصی در زمینه پیشگیری و ترک سیگار و دخانیات داشته و تا کنون با بیشتر از ۲ هزار نفر آموزش و مشاوره ترک داشته ام.

وی افزود:متاسفانه مصرف سیگار در جامعه مانند یک قاتل خاموش است که سالانه جان میلیون ها!!! انسان را می گیرد و متاسفانه کمتر کسی به ابعاد رعب آور آسیب ها و خطرات آن توجه می کند.و بدانید هر کس انسانی را حیات بخشد مانند آن است که همه انسانها را حیات بخشیده است.

عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت:عزیزانی که هنوز سیگار را ترک نکرده، اما به آن فکر می کنید، شک و تردید را از خود دور کنید‌؛بدانید هر موفقیتی در زندگی، آن طرف مرزهای شک و ترس قرار دارد .

وی ادامه داد:هر چند بار مشاوره و گفتگو و پاسخ به سوالات رایگان خواهد بود و تلاش ما رساندن شما به نقطه نهایی هدف، که همان تبدیل شدن به یک فرد غیر سیگاری و شاد هست، می باشد. پس تعلل نکنید، هر چه زودتر ترک کنید به نفع سلامت جسمی، روانی و اجتماعی شما خواهد بود.اگر مایل به دریافت مشاوره تلفنی رایگان هستید، عدد ۱ را به شماره ۰۹۹۰۵۵۱۴۹۷۷ ارسال فرمایید.

دکتر علی گل می گوید:ماموریت ما کمک به افراد مصرف کننده دخانیات برای داشتن یک زندگی سالم و با نشاط از طریق یک روش ترک سیگار آسان، علمی و همیشگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار