در آستانه چهلمین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات یادواره ۱۱۴ شهید جامعه اطلاعاتی استان با حضور وزیر اطلاعات در قم برگزار شد.

 آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مراسم یادواره ۱۱۴ شهید جامعه اطلاعات استانی قم، با اشاره به آیات و برخی روایات کار سربازان گمنام امام زمان (عج) را مجاهدت در راه احیای دین اسلام دانست و گفت: همه ما موظف هستیم قدردان سربازان گمنامی باشیم که هیچگاه شناخته نمی‌شوند و با اخلاص تمام برای حفظ امنیت و آرامش مردم شبانه روز تلاش می‌کنند.

وی افزود: امروز در کشور شاهد برگزاری صد‌ها جلسه و مراسم هستیم که در سایه این مجاهدت‌های خاموش در امنیت کامل برگزار می‌شود که اینها همه مرهون جانفشانی سربازان گمنام امام زمان (عج) است که آنها کارشان با بخاطر خداوند انجام می‌دهند.

سردار حاج علی فضلی، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس هم در این جلسه با ذکر خاطراتی از رشادت‌های جامعه اطلاعات در دوران جنگ تحمیلی، افزود: هیچ عملیاتی بدون کار اطلاعاتی به پیروزی منجر نشد و اگر امروز ما به علمیات‌های خود در هشت سال دفاع مقدس می‌بالیم بخاطر همین مجاهدت‌ها است.

در ادامه این مراسم از خانواده معظم شهدای جامعه اطلاعات استان تجلیل و از مجموعه مستند‌های صدا و سیمای مرکز قم و کتاب و اینفوگرافی ۱۱۴ شهید جامعه اطلاعاتی استان رونمایی شد.

از ۱۱۴ شهید جامعه اطلاعاتی استان ۹۶ شهید به لشکر عملیاتی امام علی بن ابیطالب (ع) و ۹ شهید دیگر نیز به اداره کل اطلاعات استان اختصاص دارد.

مابقی شهدای جامعه اطلاعاتی استان هم از سربازان گمنام امام زمان (عج) بوده‌اند که در ارتش، فراجا و ستاد نیرو‌های مسلح به خدمت اشتغال داشته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار