مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۱۱۱ میلیارد و ۱۰۱ میلیون و ۸۷۲ هزار ریال گازب‌های مشترکان این استان مورد بخشودگی قرار گرفت.

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۱۱۱ میلیارد و ۱۰۱ میلیون و ۸۷۲ هزار ریال گازب‌های مشترکان این استان مورد بخشودگی قرار گرفت که این بخشودگی شامل مشترکان خانگی کم‌مصرف و یا زیر پوشش نهاد‌های حمایتی و در فصل زمستان سال گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه ۶۶۳ هزار و ۷۴۹ مشترک گاز در بخش خانگی وجود دارد، یادآور شد: اکثر مشترکان گاز استان جزو مشترکین کم‌مصرف محسوب می‌شوند.

وی جمع کل گازب‌های بخش خانگی استان در سال گذشته را یک هزار و ۷۷۸ میلیارد و ۷۵۳ میلیون و ۹۴۷ هزار ریال اعلام کرد و گفت: تعداد کل قبوض صادره طی این سال، چهار میلیون و ۳۹۰ هزار و ۷۲۱ مورد بوده است.

حسینی همچنین با اشاره به نصب سه هزار و ۹۰۵ علمک گاز در سه ماه اول سال جاری افزود: نصب این تعداد علمک موجب بهره مندی پنج هزار و ۲۲۶ مشترک جدید گاز طبیعی در استان را در سال جاری فراهم ساخته است.

وی با بیان اینکه برای نصب این تعداد علمک گاز ۶۱ کیلومتر شبکه گذاری در سطح استان انجام شده است اظهار کرد: با احتساب این ۶۱ کیلومتر، شبکه گاز استان در مجموع به ۱۲ هزار و ۴۵۲ کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: با نصب این تعداد علمک در سال جاری، شمار تعداد علمک‌های گاز نصب شده در استان کرمانشاه به ۳۰۷ هزار و ۹۰۵ علمک رسید.

ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری کرمانشاه به ۱۰۰ درصد رسیده است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات قابل توجهی که در دولت سیزدهم برای گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های کرمانشاه صورت گرفت، گفت: در این دولت شاهد گازرسانی به سه شهر نوسود، ریجاب و ازگله بودیم که به ترتیب در سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ گازرسانی شدند.

وی با بیان اینکه در این دولت ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری کرمانشاه به ۱۰۰ درصد رسید، افزود: در حال حاضر تمام شهر‌های کرمانشاه از نظر گازرسانی سبز بوده و هیچ شهر دارای جمعیت فاقد شبکه گازرسانی در سطح استان نداریم.

حسینی تاکید کرد: در دولت سیزدهم در مجموع برای گازرسانی به شهر‌های فاقد گاز بیش از هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی همچنین از جهش گازرسانی به روستا‌های کرمانشاه در دولت سیزدهم نیز خبر داد و عنوان کرد: زمانی که دولت شهید رئیسی آغاز به کار کرد ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی کرمانشاه حدود ۷۰ درصد بود که اکنون به حدود ۹۷.۵ درصد رسیده است.

برچسب ها: قبض گاز ، بخشودگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.