استاندار کرمانشاه گفت : ساعت کاری ادارات استان از فردا ساعت ۶ صبح تا ۱۱ است.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه گفت : ساعات کاری ادارات استان از فردا از ساعت شش تا یازده صبح خواهد بود.

وی افزود: اگر هیات وزیران اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده داشته باشند، ما هم در استان برنامه تعطیلی را اجرا خواهیم کرد.

صحرایی با بیان اینکه همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید بحث مدیریت و کاهش مصرف انرژی را جدی بگیرند، افزود: همه باید برای ایجاد شرایط بهتر برای مردم که رفاه و آسایش آنان را به دنبال داشته باشد، تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیران استان باید مدیریت و صرفه جویی درمصرف برق را با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمای شدید تابستان جدی بگیرند، عنوان کرد: از چند روز گذشته کولر داخل اتاق کاری خود را به حرمت شهروندان و برای صرفه جویی در مصرف برق خاموش کرده ام و انتظار داریم همه مدیران هم در جهت کاهش مصرف هر چه بیشتر انرژی گام بردارند.

 وی بر نصب دیزل ژنراتور‌ها در دستگاه‌های اجرایی برای کمک به تولید انرژی در استان هم تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به خطرات ناشی از ورود احتمالی بیماری تب دنگی به استان، از همه دستگاه‌های ذیربط خواست که تمهیدات لازم را برای اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری به استان اتخاذ کنند.

وی از شهرداری‌ها به ویژه شهرداری کرمانشاه خواست که با جدیت نسبت به جمع آوری و حمل زباله‌ها و همچنین سگ‌های ولگرد اقدام کنند.

صحرایی از دفتر بازرسی استانداری هم خواست که نظارت‌های خود را برای اجرایی شدن مصوبات این جلسه در راستای کمک به سلامتی و بهداشت مردم و مدیریت صحیح انرژی توسط دستگاه‌ها دنبال کند.

این هفته هم ساعت کاری ادارات استان از ۶ تا ۱۱ بود. ادارات استان امروز، پنجشنبه تعطیل است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.