مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : صد پاکبان و نیروی خدماتی به همراه تجهیزات تنظیف و جمع آوری زباله در ایام اربعین به قصر شیرین و پایانه مرزی خسروی اعزام می‌شوند.

محمد موحدی مجد مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : همه ساله در شهر کرمانشاه در ایام اربعین حسینی پذیرای زائرانی هستیم که از مرز خسروی و مرز مهران تردد و از شهر کرمانشاه عبور می‌کنند که بر این اساس ما خدمات ویژه‌ای را به موکب‌های ساکن در کرمانشاه ارائه می‌دهیم.

وی افزود: بخشی از نیرو‌های ما طبق برنامه هر ساله در شهر قصر شیرین یا پایانه مرزی خسروی مستقر می‌شوند و پیش بینی می‌شود که امسال صد نفر نیروی خدماتی در قصر شیرین یا پایانه مرزی خسروی به کار گرفته شوند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: باید از ظرفیت سایر استان‌ها و شهرداری‌ها استفاده کنیم و در این راستا امکان دارد با شهرداری اربیل به نتیجه برسیم که آنها نیز نیرو‌های خود را برای این ایام در طرف دیگر پایانه مرز خسروی مستقر کنند.

وی ادامه داد: باید هماهنگی‌های لازم با شهرداری تهران انجام گیرد که در نهایت این شهرداری‌ها زیر نظر شهرداری کرمانشاه در مناطق مربوطه مستقر شوند و خدمات رسانی صورت گیرد.

موحدی مجد خاطرنشان کرد: تجهیزات و امکانات مناسبی در قصر شیرین و پایانه مرزی خسروی فراهم شده است؛ تیم‌های اطفاء حریق و همکاران ما در سازمان سیما و منظر در آنجا فضاسازی مناسب دارند و اقدامات فرهنگی نیز توسط سازمان فرهنگی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر هم خدمات جابجایی مسافرین را در نظر دارد که پیش بینی می‌شود حداقل یکصد دستگاه از شهرداری کرمانشاه داشته باشیم.

برچسب ها: خدمات شهری ، مرز رسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.