معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از کشف ۱۶۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه طی سه‌ماهه اول امسال خبر داد.

احسان مهدوی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از برخورد با مراکز غیرمجاز رمزارز خبر داد و گفت : ماینر‌های غیرمجاز به تجهیزات شبکه برق و لوازم برقی مشترکان آسیب رسانده و پایداری شبکه برق را با اختلال مواجه می‌کند.

وی گفت: در سه‌ماهه اول سال جاری ۷ مزرعه رمزارز غیرمجاز کشف و در مجموع تعداد ۱۶۸ دستگاه ماینر جمع‌آوری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در ادامه دررابطه‌با تعداد کنتور‌های هوشمند در استان، تصریح کرد: تعداد ۵ هزار و ۶۰۰ کنتور در بخش کشاورزی، ۵۷۵ مورد در بخش اداری و ۲ هزار و ۲۰۰ مورد نیز در بخش صنعتی در سیستم شرکت ثبت گردیده است.

وی دررابطه‌با فروش انرژی در استان، گفت: در بخش خانگی فروش انرژی نسبت به سال گذشته ۳.۴ درصد افزایش‌یافته، اما در بخش کشاورزی و صنعت استان فروش انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش‌یافته است.

مهدوی در پایان اظهار داشت: مدیریت مصرف برق توسط هم استانی‌های عزیز و عدم هم‌زمان استفاده از وسایل پر مصرف در ساعات اوج مصرف می‌تواند منجر به کاهش سهم بخش خانگی و اختصاص آن به بخش‌های صنعت و کشاورزی شود .

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.