زمین چمن شهدای شرکت آلومینیوم، بازسازی شد و در سالروز گرامیداشت یاد شهدای پنجم مرداد به بهره‌برداری رسید.

زمین چمن شهدای شرکت آلومینیوم ایران پس از بازسازی، در روز ایثار و مقاومت اراک و گرامیداشت یاد شهدای پنجم مرداد به بهره برداری رسید. 

با گذشت سه دهه از عمر زمین چمن شرکت ایرالکو، این زیر ساخت ورزشی در یک سال گذشته بازسازی و پس از کسب استاندارد‌های لازم و چمن مرغوب با حضور مسئولان و مردم به بهره برداری رسید.

 مراسم بهره برداری از این مجموعه ورزشی که شامل زمین چمن، محوطه سازی، ترمیم سکوی تماشاگران، فضای سازی اطراف زمین و ساختمان مجهز به رختکن دوتیم و اتاق داوران با حضور دکتر ابراهیمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، سهامداران، اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت آلومینیوم ایران، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه، تعدادی از مسئولان استان، خانواده‌های بازیکنان آکادمی باشگاه و مربیان رده‌های مختلف برگزار شد.

این طرح عمرانی در طول مدت ۱۵ ماه، با صرفه جویی مالی قابل توجهی و با بهره گیری از دانش متخصصان داخلی به بهره برداری رسید تا تیم‌های رده‌های مختلف این باشگاه از آن استفاده کنند

 همچنین زمین چمن مصنوعی در مجاورت این مجموعه با حضور مسئولان کلنگ زنی شد تا در آینده‌ای نزدیک مورد بهره برداری قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.