شهریه در مقطع ابتدایی بین ۱۰ تا ۱۶ میلیون تومان، متوسطه اول از ۱۶ تا ۲۱ میلیون تومان و متوسطه دوم از ۲۲ تومان تا ۳۰ میلیون تومان است.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: تقریبا ۹۰ درصد تعیین شهریه مدارس غیردولتی استان انجام شده و مؤسسان مدارس مستندات خود را در سامانه مربوطه بارگزاری می‌کنند تا میزان شهریه تعیین تکلیف شود. 
شبیری با اشاره به اینکه در شورای تعیین شهریه مستندات مدرسه مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: امسال سقف افزایش شهریه در سامانه ۴۲ و نیم درصد تعیین شده و بر اساس کیفیت آموزشی و پرورشی، میزان قیمت اجاره و تعداد دانش آموزان شهریه تعیین می‌شود.
او با اشاره به نحوه پرداخت شهریه توسط اولیاء گفت: بر اساس شیوه نامه شهریه مدارس غیردولتی، مدرسه می‌تواند تمام شهریه را زمان ثبت نام دریافت کند، اما معمولا مدیران مدارس با اولیاء همکاری می‌کنند.
رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: چنانچه اولیایی قبل از شروع سال تحصیلی انصراف دهد تا پنج درصد شهریه را باید به مدرسه غیردولتی پرداخت کند و اگر سال تحصیلی شروع شود تا قبل از امتحانات نوبت اول ۵۰ درصد و بعد از آن همه شهریه را باید به مدرسه غیردولتی پرداخت کند.
شبیری افزود: شهریه مقاطع تحصیلی متفاوت است به طوری که در مقطع ابتدایی بین ۱۰ تا ۱۶ میلیون تومان، متوسطه اول از ۱۶ تا ۲۱ میلیون تومان و متوسطه دوم از ۲۲ تومان تا ۳۰ میلیون تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.