مدیرعامل شرکت گاز استان قم از تأمین ۱۱۸ قلم کالای اساسی موردنیاز شرکت گاز استان قم توسط تولیدکنندگان داخلی طی سه‌ماه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد.

 مرتضی خوش‌لهجه امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تأمین ۱۱۸ کالای اساسی شرکت گاز توسط تولیدکنندگان داخلی اظهار کرد: این کالا‌ها برای واحد‌های عملیاتی، اجرایی، پروژه‌های عمرانی و مصارف اداری شرکت تأمین شده است.

وی همچنین با بیان اینکه در بازه زمانی مورد اشاره ۱۷۵ مورد حواله انبار نیز صادر شده است، گفت: از این تعداد ۱۳۱ مورد جهت اجرای پروژه‌های گازرسانی در اختیار پیمانکاران قرار داده شده است.

خوش‌لهجه با اشاره به روند تأمین کالا‌های موردنیاز شرکت، خاطرنشان کرد: این کالا‌ها پس از نیازسنجی و انجام فرایند‌های مالی تهیه شده و سپس جهت تطبیق با استاندارد‌های IGS و... توسط واحد بازرسی فنی، در اختیار انبار مرکزی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: کالا‌های مورد نیازی که قیمت آنها در رده معاملات کوچک است پس از استعلام توسط خود شرکت و کالا‌هایی که قیمت آنها در رده معاملات متوسط و عمده است، پس از بارگزاری در سامانه ستاد و برگزاری فرایند مناقصه و ارجاع به امور پیمان‌ها تهیه می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار