معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: پس از آزادسازی شکر با فراوانی و آرامش در بازار مواجه هستیم و شرکت‌ها به صورت نامحدود و با قیمت مصوب در سامانه بازارگاه نسبت به عرضه شکر اقدام می‌کنند.

هادی مومنی نسب معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قم در خصوص وضعیت کالا‌های اساسی در بازار، عنوان کرد: با توجه به قرارگرفتن در فصل برداشت برنج و محدودیت در واردات و ثبت سفارش، مصارف ماه محرم و صفر برنج خارجی با افزایش تقاضا مواجه شده است، اما در خصوص برنج ایرانی، بازار آرامی را شاهد هستیم.

مومنی نسب در خصوص گوشت قرمز، گفت: با توجه به کاهش تقاضا در دام سبک قیمت نزولی است و در دام سنگین با رکود و انباشت دام مواجه هستیم.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی قم افزود: با توجه به عرضه گوشت منجمد توسط بخش خصوصی موجودی بازار تقریباً پاسخگوی تقاضا است.

مومنی نسب با بیان اینکه مصرف سالانه مرغ استان قم ۴۰ هزار تن است که از این میزان ۲۵ هزار تن را تولید می‌کنیم، تصریح کرد: مرغ نیز بعد از عرضه به مدت یک‌ماه زیر قیمت مصوب در حال حاضر در مرز قیمت مصوب در حال عرضه است.

 معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قم در پایان با اشاره به شرایط مطلوب توزیع روغن خوراکی بیان کرد: با توجه به عرضه بالا با کاهش قیمت و فراوانی در بازار مواجه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار