شمار شهدای رسانه در نوار غزه با شهادت یک خبرنگار دیگر در این منطقه، به ۱۶۴نفر رسید.

به نقل از شبکه خبری الجزیره، «حیدر ابراهیم» خبرنگار فلسطینی امروز در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به چادر خبرنگاران در محوطه بیمارستان «شهداالاقصی» در نوار غزه به شهادت رسید.

در همین حال، «محمد الزعانین» تصویربردار فلسطینی نیز در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه مجروح شد.

جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه در حالی ادامه دارد که بر اساس آخرین آمار اعلام شده، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۸ هزار و ۹۸۳ شهروند فلسطینی در این منطقه به شهادت رسیده و ۸۹ هزار و ۷۲۷ نفر نیز مجروح شده اند.

منابع خبری بامداد امروز از حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «خان‌یونس» در جنوب و شهر «دیرالبلح» در مرکز نوار غزه و شهادت ۲۶ شهروند فلسطینی بر اثر آن خبر داده بودند.

محمد الزعانین تصویربردار فلسطینی

حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز نیز ادامه داشت و در تازه‌ترین جنایت، اشغالگران خان یونس را آماج حملات خود قرار دادند.

امروز منابع خبری از حمله به شرق خان یونس خبر داده و اعلام کردند که بر اثر حملات شدید و متوالی صهیونیست‌ها به این منطقه، تاکنون ۲۶ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۳۶ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

محمد الزعانین تصویربردار فلسطینی مجروح شده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار