فرمانده انتظامی ایلام از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری توزیع کنندگان، خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر خبر داد.

سردار جمال سلمانی اظهار کرد: این طرح در اجرای آرامش در شهر با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجار شکنان اجتماعی، با هدف دستگیری خرده فروشان، معتادان متجاهر و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان به مرحله اجراء در آمد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت ۷۲ ساعت اجرا شده است ، ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری یگان های انتظامی در جریان این اجرای موفق شدند ۲۴ خرده فروش موادمخدر را دستگیر، تعداد ۳۳ معتادان متجاهر را جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:از دستاورد های دیگر این طرح انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، کشف بیش از ۱۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر و کشف قریب به یک هزار حبه قرص روان گردان و توقیف چهار دستگاه خودرو بوده است.

سردار سلمانی با اشاره به اینکه برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت های پلیس استان است، خاطرنشان کرد: با هدف افزایش رضایتمندی مردمی اجرای این طرح ها به صورت مستمر و با جدیت در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.