فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

دستگیری ۹۴ خرده فروش و معتاد متجاهر در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری توزیع کنندگان، خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهرخبر داد.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: این طرح در اجرای آرامش در شهر به صورت همزمان درسراسر کشور، در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجار شکنان اجتماعی، با هدف دستگیری خرده فروشان، معتادان متجاهر و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح استان به مرحله اجراء در آمد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت ۴۸ ساعت اجرا شده است، ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری یگان‌های انتظامی در جریان این اجرای موفق شدند ۵۴ خرده فروش موادمخدر را دستگیر، تعداد ۴۰ معتاد متجاهر و خطرناک را جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی کردند.

وی تصریح کرد: از دستاورد‌های دیگر این طرح کشف بیش از ۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، کشف ۲ هزار و ۴۲ حبه قرص روان گردان و توقیف ۵ دستگاه خودرو بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های پلیس استان است، اظهار کرد: با همکاری خوب شهروندان و تلاش همکارانم در مجموعه انتظامی استان در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر شاهد افزایش ۱۰۰ درصد تعداد دستگیری‌ها بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، مطرح کرد: با هدف افزایش رضایتمندی مردمی اجرای این طرح‌ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.