مراسم تشییع و خاکسپاری دانشجوی جهادگر محمدحسین دریس امروز در قم برگزار شد.

پیکر جوان جهادگر «محمدحسین دریس» دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک امروز در قم تشییع و در جوار آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام مهدی دریس پدر این دانشجوی جهادی طی سخنانی در حاشیه این مراسم، انس با اهل بیت (ع) و شهدا به خصوص شهید محسن حججی، تبعیت از ولایت و شوق خدمت به محرومان در کنار مجاهدت برای کسب علم و معنویت را از ویژگی های فرزندش برشمرد.

شادروان دریس دو روز گذشته در مسیر خدمت به مناطق محروم، بر اثر سانحه تصادف در جاده اراک ـ سلفچگان به شدت آسیب دید و پس از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی قم دعوت حق را لبیک گفت.

آیین وداع با این بسیجی جهادگر شب گذشته در مسجد امیرالمؤمنین پردیسان برگزار شد و مراسم اولین شب خاکسپاری وی ن عصر امروز از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در همان مسجد برگزار خواهد شد.

 «محمدحسین دریس» متولد نجف آباد اصفهان و اصالتا خوزستانی بود که خانواده وی از چندین سال گذشته در قم سکونت یافتند؛ وی دانش آموخته مدارس تیزهوشان قم بود که در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اراک پذیرفته شد و همزمان به عنوان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه و گروه جهادی مهاجر به انجام ماموریت های جهادی پرداخت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.