استاندار قم با صدور پیامی فقدان دانشجوی جوان بسیجی محمد حسین دریس را به مردم و جامعه جهادگر استان قم تسلیت گفت.

 سید محمد آقامیری استاندار قم عروج شهادت گونه دانشجوی جهادگر محمد حسین دریس را که بر اثر سانحه تصادف در مسیر ماموریت آسمانی شد تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۗ وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمً

و هر گاه کسی از خانه خویش برای هجرت به سوی خدا و رسول بیرون آید و در سفر، مرگ وی فرا رسد اجر و ثواب چنین کسی بر خداست و خداوند آمرزنده و مهربان است.

خبر عروج شهادت گونه دانشجوی جهادگر، محمد حسین دریس که در مسیر خدمت به مستضعفین و محرومیت‌زدایی دچار حادثه شد؛ موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.

بدون تردید جهادگران بسیجی در طول حیات پربرکت خود منشأ اثر خیر و برکات زیادی برای جامعه و نظام اسلامی بوده اند و آثار مثبت تلاش‌های جهادی آنان تا سالیان سال ماندگار خواهد بود.

اینجانب عروج ملکوتی و شهادت گونه این جهادگر مومن و انقلابی را محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده معزز و معزا، بستگان، وابستگان و سایر دوستان و دوستداران آن مرحوم بالاخص جهادگران با اخلاص و سرافراز کشور تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.