خطیب جمعه قم گفت: امروز در همه جهان رژیم اشغالگر قدس منفور است و پیروز میدان همانند واقعه کربلا فلسطینی‌ها هستند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم با بیان اینکه از همه مردم ایران که در عزای سیدالشهدا علیه السلام شرکت کردند، تشکر می‌کنیم و این عزاداری‌ها تا پایان ماه صفر ادامه دارد گفت: از خطبا، مداحان و بانیان مجالس عزاداری نیز باید تشکر کرد که زمینه را برای اقامه عزای حسینی فراهم کردند.

وی افزود: باید این مسائل و اهداف را شناخت و با معرفت در مجالس حسینی شرکت کرد و باید کاری کرد که دینداری ما نسبت به قبل از محرم افزایش یابد.

آیت الله حسینی بوشهری از حضور مردم ایران در دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری تشکر کرد و افزود: دعا می‌کنیم رییس جمهور منتخب به وعده‌ها و قول‌هایی که دادند عمل کنند و همکارانی را در کنار خود انتخاب کند که در امتداد حرکت جهادی شخصیتی همانند آیت الله رییسی باشد که شب و روز نمی‌شناخت و رهبر معظم انقلاب از عملکرد وی تمجید کرد.

وی ادامه داد: این کشور متعلق به اهل بیت علیهم السلام است و نگاه ما در انتخاب‌ها باید اهل بیتی باشد که اگر اینگونه باشد موفقیت‌ها همراه خواهد بود چنانچه دنیا در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دید که مردم ایران بعد از ۴۶ سال همچنان پای انقلاب اسلامی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از زحمات آقای مخبر سرپرست ریاست جمهوری گفت: از آقای مخبر باید تشکر کرد چرا که او برای اینکه کشور را اداره کند در صف کاندیدا‌های ریاست جمهوری قرار نگرفت که رهبری معظم انقلاب نیز از ایشان تشکر کرد و ما هم از این شخصیت تقدیر می‌کنیم که این انسان‌ها به دنبال پست و مقام نیستند و به دنبال انجام وظیفه هستند و این افراد در عرصه عمل می‌درخشند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به افزایش آمار شهدا در غزه بدلیل استفاده صهیونیست‌ها از بمب‌های قوی که کشور‌های غربی حامی حقوق بشر گفت: مردم فلسطین صهیونیست‌ها را رسوا کردند و امروز در همه جهان رژیم اشغالگر قدس منفور است و پیروز میدان همانند واقعه کربلا فلسطینی‌ها هستند و دشمنان آنان در دنیا و آخرت سرشکسته هستند.

وی افزود: باید به مردم یمن درود فرستاد که اعلام کردند که نقطه تقابل آنان از امروز تل‌آویو است و این امر موجب نگرانی صهیونیست‌ها شده است.

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به تحلیل‌های مختلف درباره ترور ترامپ گفت: این اتفاق مشکوک به نظر می‌رسد و نمی‌دانیم که کار خودشان است یا رقیب، اما در فضای آمریکا زلزله‌ای ایجاد کرده که زیر پای بایدن هم خالی کردند و تا فردی دیگر را به عرصه انتخابات بیاورند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار