مدیرعامل سامانه خودنویس گفت: ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن در سامانه خودنویس با ورود به فصل اجاره مسکن به بیش از ۶۵۸ هزار فقره رسیده است.

 محمدمهدی ساسانی، مدیرعامل سامانه خودنویس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روزانه به صورت میانگین ۸ تا ۹ هزار فقره قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس ثبت می‌شود، گفت: فعالیت سامانه خودنویس به صورت ۲۴ ساعته بوده و حتی در ایام عاشورا و تاسوعا بعد از ساعات بعد از ظهر ما شاهد ثبت قرارداد اجاره مسکن بوده ایم به طوری که نمودار‌ها حاکی از ثبت هزار قرارداد در این ایام بوده است.

وی ادامه داد:  روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن در سامانه خودنویس به صورت مستمر ادامه دارد و در حال حاضر هم با توجه به ورود به فصل نقل و انتقلات و فصل اجاره مسکن ما شاهد بهبود وضعیت و استقبال بیشتر متقاضیان از این سامانه هستیم و ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن به بیش از ۶۵۸ هزار فقره رسیده است.

ساسانی بیان کرد: در حال حاضر این سامانه در تمامی بخش‌ها از جمله اجاره، مبایعه نامه و خرید وفروش مسکن هم فعالیت می‌کند و این سامانه به تمامی متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.

خبرنگار: محبوبه کباری

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۹ تير ۱۴۰۳
صاحبخانه ما قبول نمیکند با این سامانه قرارداد اجاره بنویسیم،حتی بنگاه هم نمیرود،مجبورم قرارداد دستی امضا کنم...چاره چیست؟
آخرین اخبار