مدیرعامل ایران ایر گفت: امسال با توجه به همزمانی پرواز‌های حج عمره و اربعین برنامه‌ریزی برای پرواز‌ها با دقت بیشتری انجام خواهد شد.

شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امسال همزمان با پروازهای اربعین پروازهای حج عمره را هم شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار خود دارد، گفت: ایران ایر در پروازهای اربعین امسال همانند سال های گذشته از تمامی ظرفیت های خود استفاده خواهد کرد و نسبت به عرضه صندلی های خود سعی می کند برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: در پروازهای اربعین  سال گذشته با توجه به برنامه ریزی که داشته ایم  عرضه فروش بلیت پروازها را به صورت گروهی نداشته ایم و فروش بلیت به صورت اینترنتی بوده است. امسال هم سعی کرده ایم تغییری در عرضه بلیت پروازهای اربعین نداشته باشیم تا مشکلی برای  زائران ایجاد نشود.

او گفت: تعداد صندلی که در سال گذشته برای پرواز‌های اربعین داشته ایم ۶۲ هزار صندلی بود که امسال هم سعی خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های خود در این بخش استفاده کنیم.

فرزادی پور بیان کرد: به تمامی مسافران پرواز‌های اربعین توصیه می‌شود که بلیت را به صورت رفت و برگشت خریداری کنند تا مشکلی در هنگام برگشت نداشته باشند و مسافران به راحتی بتوانند از پیاده روی اربعین استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: جلسات رسمی پرواز‌های اربعین هنوز از سوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام نشده است و در صورت اعلام رسمی اقدامات و برنامه ریزی‌های لازم برای انجام پرواز‌های اربعین صورت خواهد گرفت.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار