مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی ۳۱ تیرماه بود که به هیچ عنوان این مهلت تمدید نخواهد شد.

جهانگیر رحیمی مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص آخرین مهلت اظهارنامه نامه اشخاص حقوقی اطلاع رسانی کرده است گفت: آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقوقی  و مستغلات اجاری  اشخاص حقیقی ساعت ۲۴ یکشنبه ۳۱ تیرماه است و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

وی ادامه داد:بنابراین برای معافیت در قانون و عدم تعلق جریمه در مهلت تعیین شده مودیان نسبت به تسلیم اظهارنامه اقدام کنند.

مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی کشور توضیح داد:بنابر ملاحظات اعمال تخفیف ۵ درصدی نرخ مالیاتی فعالیت‌های تولیدی در تسلیم اظهارنامه تاکنون مصوبه‌ای در این زمینه ابلاغ نشده است و در  صورتی که مصوبه‌ای در این بخش اعمال شود در محاسبات در نظر گرفته خواهد شد.  

رحیمی بیان کرد:به تمامی مودیان توصیه می‌شود که  اظهارنامه‌های مالیاتی خود را در موعد  مقرر تسلیم کنند چراکه اگر  مصوبه‌ای بیاید افرادی که اظهارنامه را تسلیم نکنند دیگر از این مزایا بهره‌مند نخواهند شد.

 

 
خبرنگار: محبوبه کباری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار