مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال ۶۰۱ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

روح اله صالحی با بیان اینکه یکی از راهکارهای کمیته امداد در حمایت از جامعه هدف این نهاد ارائه خدمات معوض است، اظهار داشت: در همین راستا تسهیلات کم بهره برای حل مشکلات مددجویان پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به ۶۰۱ فقره تسهیلات قرض الحسنه پرداختی از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت:این تسهیلات به مبلغ ۱۲۲ میلیارد و ۲۳۳ میلیون ریال به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی در حوزه اشتغال، مسکن، تسهیلات کارگشایی، درمان، ازدواج و هزینه‌های تحصیلی بوده است، بیان کرد: خیرین در پرداخت این تسهیلات نقش بسزایی داشتند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض‌ الحسنه، اظهار داشت: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد از طریق سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض‌الحسنه، زمینه کمک و تامین منابع برای رفع نیاز خانواده‌های تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می کند.

وی تصریح کرد: سپرده‌ های خیران و نیکوکارانی که در این طرح مشارکت می کنند در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات به نیازمندان فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.