مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ضبط ۸۰ حلقه لاستیک خارجی و صدور جریمه هفت میلیارد ریالی برای ثبت نکردن آنها در سامانه جامع انبارها خبر داد.

رضا مظفری گفت: پرونده نگهداری ۸۰ حلقه لاستیک خارجی خودرو خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه پس از بررسی و محتویات پرونده با توجه به ثبت نکردن اطلاعات مکان نگهداری لاستیک ها در سامانه، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط لاستیک های کشف شده، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالاهای کشف شده محکوم کرد.

این مسئول ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک انبار، لاستیک ها را کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

وی اظهار داشت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و این میزان در استان ۷.۵ روز است.

مظفری با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، خاطر نشان کرد: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به روسای شعب ارجاع می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.