رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سه شناگر نوجوان دختر و پسر این شهرستان مرزی به مسابقات شنای زیر ۱۷ سال کشور راه یافتند.

رضا ذاکری  رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: «سپنتا چهارلنگ»، «مانلی بلالی پور» و «آیلین حمزه پور» سه شناگر مستعد قشمی در رده های سنی زیر ۱۰ سال، ۱۳ تا ۱۴ سال و ۱۵ تا ۱۷ سال در مسابقات شنای زیر ۱۷ سال کشور حضور خواهند داشت.

وی گفت: شناگران قشمی با درخشش در مسابقات انتخابی استان هرمزگان و کسب یک مدال نقره و ۲ برنز در رشته‌ های ۵۰ و ۱۰۰ متر کرال سینه جواز حضور در مسابقات شنای زیر ۱۷ سال کشوری را به‌دست آوردند.

رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم افزود: این سه شناگر زیر نظر معین حلاجی، خورشید محمدی و خدیجه خضری مقدم از مربیان شنای این جزیره در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

ذاکری گفت: مسابقات شنای زیر ۱۷ سال استان هرمزگان انتخابی مسابقات کشوری روز جمعه ۲۲ تیرماه جاری به میزبانی بندرعباس در استخر شنای هفت تیر این شهر در ۲ بخش پسران و دختران با شرکت شناگرانی از شهرهای مختلف این استان در چهار رده سنی و با هدف انتخابی برترین‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات استانی در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال آیلین حمزه پور در بین ۳۰ شناگر عنوان دوم را به خود اختصاص داد و در رده سنی زیر ۱۰ سال سپنتا چهارلنگ در بین ۵۰ شناگر و مانلی بلالی پور در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال در بین ۳۰ شناگر مقام سوم را کسب کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: این سه شناگر به عنوان شناگران برتر این‌ دوره از مسابقات علاوه بر دریافت حکم قهرمانی، برای مسابقات‌ کشوری هم انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.