مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۱۰۰ هزار مشترک توزیع برق این استان در ادامه اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق، از پاداش این طرح در خرداد ماه بهره‌مند شدند.

محمد رئیسی اظهار کرد: با همکاری این مشترکان، حدود هشت میلیون کیلووات ساعت صرفه جویی برق صورت گرفت.

وی ادامه داد: حجم مالی این پاداش ۷۸ میلیارد ریال بوده که به مشترکان کم مصرف سیستان و بلوچستان تعلق گرفته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پاداش مدیریت مصرف برق از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، افزود: مشترکانی که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش مصرف برق داشته باشند از این پاداش بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های تشویقی در راستای اصلاح فرهنگ مصرف انرژی است، تصریح کرد: هدف صنعت برق از طرح‌های تشویقی، جلب مشارکت حداکثری مشترکان و تامین برق مطمئن و پایدار است.

رئیسی با اشاره به اینکه طرح‌های تشویقی مخصوص مشترکانی است که الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند، افزود: مشترکان پرمصرف نیز در صورت کاهش مصرف برق خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته، می‌توانند از پاداش مصرف برق بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به راهکار‌های ساده، اما مهم مدیریت مصرف برق گفت: استفاده از دمای آسایش (۲۴ _ ۲۷ درجه)، استفاده از دور کند کولر آبی، استفاده از سایبان برای سیستم‌های سرمایشی، خاموش کردن لامپ‌های اضافه و استفاده از نور طبیعی روز و عدم استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعت اوج مصرف از جمله این راهکار‌ها است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: مشترکان برق این استان همچنین می‌توانند با نصب اپلیکیشن با انرژی و کاهش ۱۵ درصدی مدیریت مصرف برق در جایزه ۳۰۰ دستگاه خودرو و صد‌ها جایزه نقدی و غیر نقدی دیگر بهره‌مند شوند.

برچسب ها: پاداش ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار