استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به علت افزایش دما و حفظ پایداری شبکه برق، فردا پنجشنبه تعطیل است.

محمد کرمی اظهار کرد: در راستای لزوم مدیریت مصرف انرژی با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر کشور و سیستان و بلوچستان، تمامی سازمان‌ها، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات رسان، امدادی و درمانی فردا، پنجشنبه ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود.

افزایش سرعت باد‌های ۱۲۰ روزه در شمال سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی؛ از شدت گرفتن سرعت باد‌های ۱۲۰ روزه در شمال این استان خبر داد.

محسن حیدری اظهار کرد: از صبح چهارشنبه تا جمعه ۲۲ تیرماه وزش باد شدید، گرد و خاک و برخی نقاط توفان گرد و خاک برای مناطق شمالی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال افزایش غبار برای زاهدان و مناطق شرقی سیستان و بلوچستان همراه با وزش باد نسبتاً شدید وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: شهروندان به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه و از تردد‌های غیر ضروری در فضای باز در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار