رئیس مسکن و شهرسازی چابهار گفت: طرح نهضت ملی مسکن از سال ۱۴۰۰ در زمینی به مساحت ۵۳۲ هکتار و در سه سایت آغاز شده و تاکنون ۳۷ هزار و ۱۳ نفر در این طرح ملی نامنویسی کرده‌اند.

محمد هوتی  اظهارکرد: ۹ هزار و ۷۷۵ نفر در طرح نهضت ملی مسکن چابهار پذیرفته شده و در نهایت هشت هزار و ۵۳۱ نفر تایید نهایی شدند.

وی افزود: در این طرح هشت هزار و ۳۹۹ نفر افتتاح حساب کردند و ساخت واحد‌های مسکونی تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس مسکن و شهرسازی چابهار با اشاره به اینکه هفت هزار و ۷۳۲ نفر واریز وجه را انجام داده و تخصیص پروژه نیز ساخت هفت هزار و ۴۷۰ واحدمسکونی بوده است، بیان کرد: در برنامه چهار ساله طرح نهضت ملی چابهار قرار است ۱۱ هزار و ۲۹۴ واحد مسکونی ساخته شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این طرح ملی در سه سایت دریا، نخل و موج به سرعت در حال تکمیل شدن است و هم اکنون حدود پنج هزار واحد در حال ساخت و ساز است.

هوتی با اشاره به اینکه سایت نخل در محدوده ترمینال ۳۰۴ واحد با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصدی در حال انجام است که انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمت رسان زیر بنایی با ورود به اجرای شبکه آب و فاضلاب، برق و گاز اقدام لازم را انجام تا زمینه افتتاح این واحد‌های مسکونی بزودی فراهم شود.

 

برچسب ها: مسکن ملی ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار