عملیات ساخت نخستین سالن ورزشی ویژه بانوان از محل اعتبارات بازآفرینی شهری ایران در محله آزادی جنوبی (سکونتگاه غیر رسمی) شهر سراوان آغاز شد.

سهیلا رضایی رئیس اداره باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است این سالن ورزشی در زیر بنای هزار متر مربع و با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران ساخته شود.

سهیلا رضایی افزود: همچنین مقرر گردید در حاشیه این سالن ورزشی مکان‌های برای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بانوان حاشیه شهر سراوان ساخته شود.

وی تاکید کرد: وقتی از ورزش صحبت می‌شود در نگاه اول فقط سلامتی جسمی در ذهن متبادر می‌شود در حالیکه آثار ورزش بسیار گسترده بوده و در ابعاد اجتماعی به ویژه در مناطق حاشیه شهر‌ها هم قابل بررسی است.

رئیس اداره باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید بپذیریم نشاط اجتماعی جامعه در گرو توجه به ورزش در همه گروه‌ها به ویژه بانوان است، افزود: از آنجاییکه پیشرفت جامعه بانوان یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه انسانی شناخته شده است به منظور فراهم کردن محلاتی جهت زیست مناسب زنان، ساخت این سالن ورزشی مورد توجه قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار